cattissida

Alla inlägg under april 2016

Av Cattis - 27 april 2016 00:00

Då kör vi.....

Det var ett bra tag sen jag bloggade, men nu fick jag lust igen  

 

Jag bor just nu i en tvåa i ett ganska okej område i Uppsala tillsammans med min dotter på 17 år och våran pinscherhane Ozzy på 5 år   

 

Snodde precis tillbaka min deklarationen ur pinscherns mun efter att han efter promenaden sprungit runt och spelat allan   

Han tycker tydligen inte att matte ska få tillbaka på skatten   

men nu hittade jag iallafall ett märgben så nu blev han nöjd....ett tag iallafall   

 

Jag har ju precis fyllt år (ingen större merit)....är fortfarande singel (ingen merit det heller) och Ozzy väntar sin tredje kull valpar i slutet på Maj (det är iallafall en merit)

Fick det bekräftat igår av uppfödaren som hade varit på ultraljud med tiken...

Kul   

Det blev ett väldigt kort första inlägg, men förhoppningsvis så hörs jag snart igen   

Kram på er alla    

 

   

Presentation

Välkomna till Cattis sida!!

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards